Yhteydenotto ja usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla kysyttävää?

Me vastaamme!

Ota yhteyttä:

SERVICE all-inclusive -pakettia koskevat kysymykset
p. 010 229 5111 tai tooltechnic@tooltechnic.fi


Festool-huolto

p. 010 229 5112 tai tooltechnic@tooltechnic.fi


Olemme tavattavissa arkisin klo 8.00-16.00.
 

- Valitse -

SERVICE all-inclusive


Mitä SERVICE all-inclusive tarkoittaa?
Kaiken kattava SERVICE all-inclusive -pakettimme sisältää palveluita, jotka ovat räätälöity täyttämään työhösi liittyvät vaatimukset. Voidaksesi käyttää "kolmen vuoden korjauskustannussuojan", "kolmen vuoden varkaussuojan", "varaosien 10 vuoden saatavuustakuun" ja "15 päivän tyytyväisyystakuun" tarjoamia palveluita, sinun täytyy tehdä työkalun ilmainen rekisteröinti 30 vrk sisällä ostopäivästä.

Kuinka voin rekisteröityä SERVICE all-inclusiven piiriin?
Voit rekisteröidä työkalun 30 vrk sisällä ostopäivästä netissä osoitteessa www.festool.fi tai voit myös pyytää jälleenmyyjää tekemään rekisteröinnin puolestasi.

Onko SERVICE all-inclusive maksullinen? 
SERVICE all-inclusive sisältyy työkalun ostohintaan ja siksi se on ilmainen. Ainoa vaatimus on, että sinun tulee rekisteröidä työkalu 30 vrk sisällä ostopäivästä SERVICE all-inclusiven piiriin.

Saanko vahvistuksen tekemästäni SERVICE all-inclusive -rekisteröinnistä?
Kyllä, lähetämme sinulle rekisteröinnin jälkeen huoltotodistuksen – joko sähköpostitse (jos olet rekisteröinyt työkalun itse) tai postitse (jos jälleenmyyjä on tehnyt rekisteröinnin puolestasi). Pidä tämä todistus hyvässä tallessa, jotta voit esittää sen tarvittaessa huoltotapauksessa.

Koskeeko SERVICE all-inclusive kaikkia Festool-tuotteita?
SERVICE all-inclusive koskee kaikkia Festool-työkaluja ja tiettyjä muita tuotteita. Jos tuote voidaan rekisteröidä SERVICE all-inclusive -takuun piiriin, näet sen SERVICE all-inclusive -kortista, joka on liitetty kyseiseen Systainer-salkkuun tai pahvipakkaukseen. Lisäksi voit katsoa myös kotisivustomme tuotteidemme toimintakuvauksesta, onko rekisteröinti kyseisen tuotteen osalta mahdollista.

Kolmen vuoden korjauskustannussuoja


Mitkä osat ja viat tämä takuu kattaa?
Materiaali- ja valmistusvirheet ja kaikki vara- ja kulutusosat (varsinkin hiiliharjat, kuulalaakerit, kumimansetit, akut, akkulaturit, tiivistysrenkaat, kiinteät johdot ja kytkimet) sekä korjaustyökustannukset. Vara- ja kulutusosien yleiskatsauksen voit katsoa varaosaluettelosta. Kaikki "Takuu"-sarakkeessa sanalla "Kyllä" merkityt osat vaihdetaan ilmaiseksi. 

Saanko kustannusarvion korjaustyötapauksessa?
SERVICE all-inclusive -takuun ansiosta 3 ensimmäisen vuoden ajan ei tarvita enää kustannusarvioita eikä korjaustyölaskuja. Ainoa vaatimus: Sinun täytyy rekisteröidä työkalu 30 vrk sisällä ostopäivästä SERVICE all-inclusive -takuun piiriin. Takuun päätyttyä saat halutessasi kustannusarvion jokaiselle korjaustyölle.

Onko olemassa poikkeustapauksia, joita tämä takuu ei kata?
Kyllä. Kyse on perustelluista poikkeustapauksista, kuten työkalun tahallisesta rikkomisesta tai jatkuvasta teollisuuskäytöstä. Kaikki poikkeustapaukset voit katsoa SERVICE all-inclusive -takuuehdoista.

Mitä takuuoikeuksia minulla on, jos en ole rekisteröinyt työkaluani SERVICE all-inclusive -takuun piiriin?
Työkalujen lakimääräinen takuu on ammattikäyttäjille 12 kk ja yksityishenkilöille 24 kk. Takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheet, jotka ovat olleet olemassa jo tuotteen toimitushetkellä. Muista, että lakimääräinen takuu ei kata kulumisvaurioita. Siksi sinun kannattaa ehdottomasti rekisteröidä työkalu SERVICE all-inclusive -takuun piiriin. Rekisteröinti ei maksa sinulle mitään!   

Kolmen vuoden varkaussuoja


Työkaluni varastettiin rakennustyömaalta/autosta. Onko varkaussuoja silti voimassa?
Myös siinä tapauksessa, kun työkalu on varustettu autosta tai rakennustyömaalta, takuu on voimassa 3 vuoden ajan ostopäivästä lukien ja saat uuden käyttämättömän työkalun 100 euron
(alv 0 %) omavastuuta vastaan.

Mitä minun tulee tehdä, jos työkaluni on varastettu?
Sinun tulee ehdottomasti noudattaa voimassa olevia määräaikoja. Varkauden jälkeen sinun täytyy tehdä välittömästi työkalun varkausilmoitus poliisille. Esitä varkausilmoitus ja huoltotodistus 5 vrk sisällä jälleenmyyjälle. Tutkittuamme tapauksen lähetämme jälleenmyyjälle uuden työkalun. Voit noutaa sen 100 euron (alv 0 %) omavastuuta vastaan liikkeestä.

5 vrk määräaika on jo ohi. Onko varkaussuoja silti vielä voimassa?
Valitettavasti ei! Voimme tarjota sinulle tämän takuuedun vain määräaikojemme puitteissa.

Ovatko SERVICE all-inclusive -paketin kaikki palvelut voimassa myös työkalussa, jonka olen saanut varastetun tilalle?
SERVICE all-inclusive on voimassa varastetun tilalle saamassasi työkalussa varastetun työkalun jäljellä olevan ajan. Toisin sanoen, jos työkalu varastetaan sinulta esimerkiksi 2 vuoden kuluttua, SERVICE all-inclusive on voimassa varastetun tilalle saamassasi työkalussa vielä yhden vuoden ajan. Tässä tapauksessa teemme puolestasi rekisteröinnin ja lähetämme sinulle uuden huoltotodistuksen. Koska varkaussuoja myönnetään työkalulle vain yhden kerran, tämä takuu ei koske varastetun tilalle saamaasi työkalua.   

15 päivän tytyväisyystakuu


Mitä minun täytyy huomioida?
Ainoa vaatimus on, että rekisteröit työkalusi heti oston jälkeen SERVICE all-inclusive -takuun piiriin. Sen jälkeen saat testata kaikessa rauhassa palauttaa 15 vrk sisällä ostopäivästä jälleenmyyjälle, jos työkalu ei täytä odotuksiasi. Saat ostohinnan luonnollisesti takaisin.

SERVICE all-inclusive -takuuehdoissa lukee, että työkalu saa olla vain "vähän käytetty". Mitä tämä tarkoittaa?
Haluamme antaa sinulle mahdollisuuden testata työkalujamme todellisissa käyttöolosuhteissa testaamalla työkalujamme päivittäisissä töissäsi. Näin havaitset nopeasti, täyttävätkö ne odotuksesi. Testaaminen jatkuvassa teollisuuskäytössä on kielletty ja työkalun mukana tulee ehdottomasti palauttaa myös kaikki sen vakiovarusteet.

10 vuoden varaosien saatavuustakuu


Mitä tapahtuu, jos varaosaa ei ole enää saatavilla 10 vuoden sisällä?
Takaamme, että pidämme vähintään 10 vuoden ajan varaosia saatavilla työkalun valmistuksen päätyttyä. Jos emme pysty kuitenkaan pitämään tätä lupausta,
saat korvauksesi uuden tuliterän sähkötyökalun veloituksetta.

Eikö työkaluuni ole enää saatavilla varaosia 10 vuoden varaosatakuun päätyttyä?
Pidämme monien tuotannosta poistettujen työkalujen varaosia saatavilla huomattavasti pidempään kuin 10 vuotta.

Tarvitsen varaosan. Mitä minun täytyy tehdä?
Katso työkaluusi sopivat varaosat varaosaluettelosta. Etsi varaosat koneen tyypin ja osanumeron (TNR) perusteella ja tilaa ne sen jälkeen meiltä puhelimitse.
Muista, että vain valtuutetut korjaamot saavat korjata työkalujamme. Näissä korjaustöissä saa käyttää vain alkuperäisiä varaosia. Näin voimme varmistaa korjatun
työkalun moitteettoman ja turvallisen toiminnan.

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    Neljä palvelua, joiden ansiosta voit keskittyä kokonaisvaltaisesti töihisi.

    Lisätietoja
  • Festool-huolto

    Festool-huoltopalvelu

    Sinä tarvitset tilauksen tekemiseen 5 minuuttia.
    Me tarvitsemme huoltoon korkeintaan 48 tuntia.

    Lisätietoja
  • Festool-tietotaito

    Näin se tehdään

    Ratkaisut erikoistehtäviin, Festool-tuotteiden optimaalinen käyttö, yms.

    Lisätietoja