Rekisteröi Festool-koneesi nyt saadaksesi Cashback!
ROTEXin välityksellinen-epäkeskohiomakone
Löydä oikea ROTEX työtehtäviisi!
Festoolin välityksellisillä epäkeskohiomakoneilla sinulla on käsissäsi todellinen monitoimilaite: karkeahionta, hienohionta ja kiillotus - kaikki yhdellä työkalulla. Tehokkaan moottorin ja ROTEXin nokkakiskon ansiosta voit poistaa karkeahionnassa jopa kolme kertaa enemmän materiaalia. Tehokas, monipuolinen ja luotettava - osta ROTEX nyt ja hyödynnä cashback-etu
Yläjyrsimet
Löydä oikea yläjyrsin tarpeisiisi nyt!
Yläjyrsimet mahdollistavat tarkkojen leikkauksien, viistoja ja urien sekä kaikenlaisten työkappaleiden profiloinnin. Yläjyrsimille on ominaista tehokas sähkömoottori, tarkkuus, mutkaton jyrsinterän vaihto ja laaja valikoima lisävarusteita ja tarvikkeita. Hyödynnä nyt cashback-etu ja varmista uusi yläjyrsin jo tänään.
Usein esitetyt kysymykset
Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset
Etkö löydä täältä oikeaa vastausta kysymykseesi? Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme: customerservice@festool.fi.
Cashbackin maksamisen edellytyksenä on osallistuvan koneen ostaminen kampanja-aikana 14.7.2025-30.11.2025 ja laskun lataaminen henkilökohtaiselle MyFestool-tilille viimeistään 14.12.2025. Yksityiskohdat löytyvät osallistumisehdoista.
Sinulla on mahdollisuus rekisteröidä kone suoraan MyFestoolin cashback-rekisteröintiprosessissa. Tätä varten sinun on rastitettava ruutu rekisteröintiprosessin lopussa.
Varoitus: Jos pelkästään takuurekisteröit koneen, tuotetta ei rekisteröidä automaattisesti cashbackiin!
Ei, tämä ei valitettavasti ole mahdollista. Sinun on rekisteröitävä se itse. MyFestool-tilillesi.
Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. On tarpeen rekisteröidä jokainen tuote erikseen ja ladata lasku joka kerta erikseen. Et kuitenkaan tarvitse kahta erillistä laskua tuotteista.
Pidämme teidät tietenkin ajan tasalla. Jos rekisteröinti onnistuu, saat vahvistussähköpostin. Heti kun tietosi on tarkistettu, saat toisen sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan, että kaikki on mennyt hyvin, ja rahapalautuksesi siirretään ilmoittamallesi pankkitilille. Jos huomaamme, että tietoja tarkistettaessa puuttuu vielä tietoja, otamme tietenkin yhteyttä sinuun.
Vaihtoehtoisesti voit tarkistaa tilan milloin tahansa MyFestool-tililtäsi.
Valitettavasti osallistuminen ei ole mahdollista ilman laskua.
Suosittelemme, että tarkistat tilan MyFestool-tililtäsi. Jos siellä ei näy mitään, lähetä sähköpostia osoitteeseen customerservice@festool.fi. He tarkistavat, toimiiko kaikki rekisteröinnissäsi.
Tässä tapauksessa lähetä sähköpostia osoitteeseen customerservice@festool.fi ja ilmoita prosessinumerosi.