Palvelutiimimme

Kun joukkue menestyy, se kiittää yleensä ennen kaikkea tukitiimiään. Haluaisimme tehdä samoin.

Sovelluskonsulttimme. Tekniset ja taktiset asiantuntijat sivussa, joita kutsumme kuumaksi linjaksi.

Palvelu on Festoolilla etusijalla. Kaikkialla. Festool UK:n huoltotiimi sijaitsee Gottlieb Stoll Housessa, joka on nimetty yrityksen perustajan mukaan. Hotline on aina valmiina kuuntelemaan. Suora linja Festoolille on ykkösvalinta vastausten saamiseksi kysymyksiin, eikä vain brittiläisten käsityöläisten keskuudessa. Sen on oltava nopea, jotta asiakkaiden ei tarvitse odottaa pitkään ratkaisua ongelmaansa. Palvelun on oltava luotettavaa ja tunnollista, jotta ratkaisu todella tyydyttää asiakasta.

Goran Gelevski on ollut Festoolilla yli 10 vuotta ja on yksi kokeneimmista työntekijöistä. Ei liene mitään, mitä hän ei tietäisi - niin uusimmista työkaluista kuin vanhemmistakin malleista. Nyt saatat ajatella, että tämä ei ole niin tärkeää kuumalle linjalle. Mutta juuri se on Festoolin hotlinea luonnehtivaa: Se ei ole pelkkä hätäkeskus. Työntekijät antavat myös vinkkejä työkalujen ja tarvikkeiden oikeasta käsittelystä; he välittävät tietotaitoa kulutustarvikkeiden oikeasta käytöstä ja auttavat, jos asiakkaat eivät edisty työssään toivotulla tavalla. Toiminnan kirjo on laaja. Ja Goran on valmis kaikkeen.

"Kohtelen asiakkaitamme niin kuin haluaisin itseäni kohdeltavan, kun olen puhelimen toisessa päässä. Olen täällä auttaakseni; asiakkaan tarpeet ovat minulle etusijalla."

Goran Gelevski, vanhempi huoltoinsinööri, Festool UK

Sovellusasiantuntijamme. ovat jatkuvasti liikkeellä asiakasneuvojina ja motivoivina kouluttajina.

Berliinin pohjoispuolella sijaitsevasta tukikohdastaan käsin Jörg Focking kiertää Itä-Saksaa. "Olen mielelläni liikkeellä", hän sanoo - ja liikkeelläolo tarkoittaa hänelle asiakkaita. Hänen pakettiautonsa on ääriään myöten täynnä Festool-työkaluja, pölynimureita ja tarvikkeita. Sovellusasiantuntijana hän neuvoo asiakkaita ja antaa heille apua ja neuvoja. Ja päinvastoin: "Opin usein myös asiakkailta. Se on arvokas etu minulle ja meille kaikille."

On selvää: Festoolin työkaluilla voi tehdä paljon. Mutta jotta asiakkaat voisivat hyödyntää niiden potentiaalia täysimääräisesti, heidän on myös osattava käyttää Festoolin järjestelmään kuuluvia työkaluja ja lisävarusteita optimaalisesti. Mikä hiomakone soveltuu parhaiten? Miten hiomalaikat ja -paperit valitaan oikein? Ohjauskisko ja kulmapysäytin? Ne helpottavat työskentelyä huomattavasti sekä yksittäin että yhdessä. Sovellusinsinöörimme tietävät kaiken. Ja he neuvovat asiakkaita paljon muutenkin, kun on kyse toiminnan tehostamisesta tai työntekijöiden herkistämisestä työterveyttä ja -turvallisuutta koskeville kysymyksille. Tässä he pääsevät oikeuksiinsa: sovellusasiantuntijoina, asiakasneuvojina ja motivaattoreina.

"Haluan tukea ja neuvoa asiakkaita, koska tiedän, mihin työkalumme pystyvät. Opin kuitenkin usein myös asiakkailta. Se on arvokasta minulle ja meille kaikille."

Jörg Focking, sovellusasiantuntija, Team East, Festool Saksaa

Korjausasiantuntijamme. Saamme kaikki ja kaiken toimimaan (jopa veteraanien suuruudet menneiltä ajoilta).

Huoltohenkilöstömme todistavat päivästä toiseen, miltä monipuolinen korjaus Festoolilla näyttää. Esimerkiksi Ranskassa ja Alankomaissa. Korjausryhmä koostuu asiantuntijoista, jotka tuntevat jokaisen Festoolin koneen läpikotaisin. Hiomakoneen sisuskalut puretaan työpöydällä moottoria myöten, kun taas viereinen saha puretaan asiantuntevasti. Jokaisella Festool-tuotteella on mallihistoria, jokaisella koneella oma tarinansa. Korjauksissa käytetään luonnollisesti vain alkuperäisiä varaosia.

Riippumatta siitä, onko upouusi kone pudonnut korkealta telineeltä vai tarvitseeko "historiallinen" Festool-työkalu hieman enemmän huomiota - kaikissa tapauksissa pätee: Me kehitimme työkalun. Me tuotimme sen. Me tiedämme parhaiten, miten se korjataan. Emme vain korjaa vikaa. Työkalut analysoidaan, säädetään ja asetetaan kattavasti, ja suurimmassa osassa tapauksia kone jopa puhdistetaan perusteellisesti. Festool antaa korjatuille tai vaihdetuille varaosille kahdentoista kuukauden takuun. Tämä on lisäarvoa, joka tekee tyytyväiseksi paitsi koneen myös asiakkaan.

"Kun saan työkalun taas toimimaan, olen yhtä iloinen kuin jos se olisi oma työkaluni. Sitä varten me olemme täällä. Ja teemme mielellämme ylimääräisen kilometrin."

Ramtjinder Soekdew, korjausasiantuntija, Service Festool Alankomaat

Lisäarvomme sinulle. Palvelu lähellä asiakasta - suoraa, käytännönläheistä ja kattavaa.

Festoolilla on sanomattakin selvää, että teemme kaiken mitä teemme vakaumuksella. Olipa kyse korjaustilauksesta tai takuuvaatimuksesta, varkaussuojasta tai varaosien saatavuudesta - olemme luotettava kumppani rinnallasi. Työntekijämme monissa toimipisteissä ovat täysin sitoutuneita tähän. Meille työkalu ei ole vain työkalu, vaan osa työtäsi ja menestystäsi. Voit luottaa siihen. Työkalun koko käyttöiän ajan. Ja se voi Festoolilla olla todella pitkä.

MyFestool antaa sinulle myös mahdollisuuden käyttää palveluitamme entistä suoremmin. Aina ja kaikkialla, kun tarvitset jotain. Olitpa sitten työpajassa, työmaalla tai kotona, voit pitää työkalujasi ja tarvikkeitasi silmällä ympäri vuorokauden ja tilata korjauksia nopeasti ja helposti. MyFestoolin jäsenenä hyödyt myös eksklusiivisista tarjouksista, kilpailuista ja tapahtumista. Enemmän ei ole mahdollista!

Löydät kaikki tiedot MyFestoolista ja sen palveluista täältä.