Kaiken kattavan huollon yksityiskohdat

    Huoltotilaus

    Festool on ulkoistanut takuuhuoltonsa kokonaisuudessaan 1.6.2020 alkaen. Yhteistyökumppaneinamme toimii tästä eteenpäin Sähköhuolto Tissari Oy sekä
    Sähkö-Mesta Oy.

    Jos koneenne tarvitsee takuuhuoltoa, voit itse tilata noudon valitsemaanne huoltoliikkeeseen netin kautta tai pyytää jälleenmyyjää tekemään sen puolestasi.
    Täytä koneestasi huoltotilauslomake. Huoltoliikkeiden osoitteet:

    Sähkö-Mesta Oy: Pykälistöntie 2, 40320 Jyväskylä
    Sähköhuolto Tissari Oy: Poijutie 3, 70460 Kuopio
    Sähköhuolto Tissari Oy: Kärkikuja 6, 01740 Vantaa
    Sähköhuolto Tissari Oy:
    Haavikonkuja 2, 20320 Turku

    Lähetys on pakattava niin, että se on koneellisesti käsiteltävissä ja kestää kuljetuksen normaalit rasitukset. Jos on kyse alle 30 kg painavasta koneesta, niin valitse "DB SCHENKERparcel". Jos on kyse yli 30 kg painavasta lähetyksestä esim. sahapöytä tai kapex, valitse "DB SCHENKERsystem/direct " (=lavakuljetus).
    Käyttäkää DBSchenkerin rahtisopimusnumeroa 60010061. Liimaathan/teippaathan kollilapun tai rahtikirjakopion lähetyksen päälle. Kollilapussa/rahtikirjassa on viivakoodi, mikä nopeuttaa käsittelyä rahdinkuljettajalla. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta itse tulostaa kollilappua/rahtikirjaa, lisää "Ohjeet ajojärjestäjälle ja noutokuljettajalle" -kohtaan "Kuljettaja tulostaa kollilapun/rahtikirjan terminaalissa".

    Tilaa nouto takuuhuollettavalle koneelle myschenker-palvelussa.
    Huomaa! Nouto- ja palautusosoitteen pitää olla yritysosoite, jossa henkilökunta on paikalla arkisin 8-16.

    Tästä linkistä pääset tilaamaan kuljetuksen takuuhuolloille >>


    Mikäli koneenne ei ole takuuhuollon alainen, voitte tilata huollon koneelle suoraan huoltoliikekumppaneidemme (Sähköhuolto Tissari Oy tai Sähkömesta Oy)kotisivuilta:

    Sähköhuolto Tissari Oy >>
    Sähkö-Mesta Oy >>

    Huom. 6,2 Ah:n akun lähetyksessä voi tilata Tooltechnic Oy:ltä (p. 010 229 5111) lähetykselle lainmukaisen erikoislaatikon, jossa on merkintä VAK-kuljetuksesta. Vioittunut akku tulee aina laittaa suljettuun muovipussiin ennen laittamista pahvilaatikkoon.

    Huom. pyydämme puhdistamaan pintapuolisesti kaikki huoltoon lähetettävät koneet.

     

    Huoltotilauslomake

    Huoltotilauslomake Asbestikoneelle

    Huollon suoritus

    Kun työkalusi saapuu huoltoliikekumppanillemme, he tarkastavat, onko kyseessä takuutapaus. Kun työkalusi on rekisteröity all-inclusive-takuun1 piiriin ja takuu on edelleen voimassa, voit käyttää hyödyksi kaiken kattavan korjauskustannussuojamme etuja2. Huoltoliike tekee tässä tapauksessa huollon täysin ilmaiseksi - edes tavanomaisten kulutusosien hintaa eikä kuljetuskuluja ei laskuteta. 

    Jos työkalun takuu ei ole enää voimassa, saat huoltoliikkeeltä vian analysoinnin jälkeen kustannusarvion. Huoltoajan lyhentämiseksi voit ilmoittaa ennakolta kustannusrajan.
    Jos korjauskustannukset eivät ylitä tätä rajaa, työkalun korjataan heti.

    Kaiken kattavaa huoltoa koskevia kysymyksiä?

    Vastaukset yleisimpiin kysymyksiin löydät all-inclusive-takuuta tai kaiken kattavaa huoltoa koskevista usein esitetyistä kysymyksistä.

     
    Kaiken kattavaa huoltoa koskeviin usein esitettyihin kysymyksiin
    1. All-inclusive-takuu on voimassa 30 vuorokauden sisällä ostopäivästä rekisteröidyille Festool-työkaluille. Noudatamme Festoolin takuuehtoja, jotka voit katsoa nettiosoitteesta www.festool.fi/huolto
    2. "Kaiken kattava huolto" koskee myös akkuja ja akkulatureita. Se ei kata muiden kulutustarvikkeiden ja lisävarusteiden vaurioita, itsepurettuja laitteita, epäasianmukaisesta
      käytöstä syntyneitä vikoja, ei-alkuperäisten lisätarvikkeiden tai varaosien käytön takia syntyneitä vahinkoja tai jatkuvasti kuluttavaa, teollista käyttöä. Korjaamme viat, korjauskustannussuoja ei kata koneen säännöllistä huoltoa.